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コロナウィルスの影響による在宅勤務のご連絡 / Notice of Remote working

平素は格別のお引き立てを賜り誠にありがとうございます。

 

誠に勝手ながらコロナウィルスへの感染リスク軽減のため

当面の間、月・水・金曜日は在宅勤務とさせていただきます。

大変恐れ入りますがお電話でのご連絡は

火・木曜日にいただけますようお願い申し上げます。

また、メールやお問い合わせフォームからのご連絡は随時承っておりますので

是非そちらをご利用いただけますと幸いです。

担当者より折り返しご連絡差し上げます。

exhibition@actinter.co.jp

 

 

それでは引き続きどうぞよろしくお願い申し上げます。

 

株式会社 アクト・インターナショナル

 

Dear all,

Our office will be closing 

and we will be working remotely on Monday, Wednesday and Friday

until further notice as a precaution against the coronavirus.

Please contact us via email or call us on Tuesday and Thursday.

exhibition@actinter.co.jp

 

Thank you very much for your understanding.

 

ACT INTERNATIONAL, INC. 

 

 

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